Чи повинен управлінець володіти навиками digital-менеджменту, інтернет маркетингу та мати уявлення про процес адміністрування сайтом чи блогом

Однозначно, ТАК! ☝🏻 Якщо він хоче бути ефективним менеджером!

Всі, мабуть, відчули вплив цифрових інновацій та трансформацій на собі. В бізнес-просторі також все модифікується 💁🏻‍♀️ Клієнти все частіше набувають статусу цифрових. Виникає необхідність вивчення потреб та звичок цифрового споживача. А ви знали, що 44% українських компаній витрачають більше 80% маркетингового бюджету на онлайн-просування (і це дані 2019 року; можемо уявити, як вони виросли у 2020 році під впливом епідемічної ситуації)? 🤔 В такому випадку, вплив на споживача здійснюється «через монітори» комп’ютерів чи гаджетів 🤩

Тому не дивно, що на заняттях студент ЕМКД вивчає:
📲Способи створення та ведення сайтів
💻Феномен блоггінгу
📲Інструменти інтернет-маркетингу (SMM, SEO-оптимізація, контекстна реклама, банерна реклама, е-mail маркетинг, SMS-маркетинг, відео-маркетинг, ремаркетинг і ретаргетинг, event marketing тощо)
💻Поняття та варіанти створення якісного контенту, Content Managment System
📲Етапи розкрутки та просування сайтів/блогів

P.S.: На фото - студенти груп МЕ-17, 19 ск в процесі розробки брендбуків ❤️🤍


Фото
© 2024 KNTU