Інноватизація методів навчання, викладання та провадження наукових досліджень
10 квітня 2025 року кафедра економіки, менеджменту та комерційної діяльності взяла участь у міжкафедральному вебінарі «Інноватизація методів навчання, викладання та провадження наукових досліджень» за участі викладачів і науковців 9 кафедр 8-ми ЗВО із 7-ми міст - Кропивницького, Дніпра, Хмельницького, Харкова, Одеси, Полтави і Києва.
Викладачі кафедри мали нагоду заслухати спікерів Natalya Komykh (Дніпровський державний університет внутрішніх справ), Nataliya Penkina (Державний біотехнологічний університет), Виктория Даценко і Виктория Хурдей (Університет митної справи та фінансів), Ірина Голоденко (Одеський національний університет імені І.І. Мечникова), Світлана Ковальчук (Хмельницький університет управління та права ім. Л. Юзькова), Anna Dorenska та Олександр Доренський (Центральноукраїнський національний технічний університет), Андрій Дорошенко (Полтавський державний аграрний університет), Hanna Tarkowska (Авіакосмічний ліцей ім. І. Сікорського НАУ м.Києва).
Близько ста учасників вебінару мали змогу отримани дієві кейси використання інноваційних методів навчання та наукових досліджень, почути думки передових науковців країни та оцінили можливість впровадження презентованого досвіду інновацій в роботу факультетів, кафедр та адаптації під власні освітні компоненти кожним викладачем.
Анною Доренською піднято питання ролі цифрових компетенцій та компетентностей здобувачів вищої освіти у спроможності їх імплементувати цифрові технології навчання в освітній процес, готовність використання цифрового інструментарію на повну.
Наразі кафедрою практикується включення блоку цифрових інструментів, сервісів і практик у структуру навчальних дисциплін на першому курсі здобувачів вищої освіти або як окремої ОК залежно від ОПП.
Було запропоновано під час оновлень ОПП розглянути доцільність імплементації такого досвіду іншими, що дало б можливість підвищення цифрової грамотності здобувачів освіти, їх здатність працювати в команді над цифровими проєктами, вміння візуалізувати дані та робити аналітичні висновки, здатності до сприйняття та освоєння інноваційних методів навчання та самонавчання в онлайн-середовищі. Пропозиція знайшла позитивний відгук в учасників вебінару та була оцінена як слушна для забезпечення якості вищої освіти.
Виступи спікерів про імерсійні, колаборативні методи навчання, методи перевернутого класу та пітчдекінгу, використання ШІ-засобу NoteBookLM в навчальному процесі матимуть імплементацію в освітній процес кафедри.
Досвід такої маштабної взаємодії є підґрунтям для розвитку тісних міжкафедральних зв’язків та плідного горизонтального партнерства базових структурних підрозділів ЗВО.