Чи повинен управлінець володіти навиками digital-менеджменту, інтернет маркетингу та мати уявлення про процес адміністрування сайтом чи блогом |
|
Міні навігація▲
Головна сторінка Про кафедру - Загальна інформація про кафедру - Склад кафедри Абітурієнту - Правила прийому - Буклет про кафедру Студенту - Розклад занять - Розклад консультацій Наші випускники Контакти Мапа сайту Однозначно, ТАК! ☝🏻 Якщо він хоче бути ефективним менеджером! Всі, мабуть, відчули вплив цифрових інновацій та трансформацій на собі. В бізнес-просторі також все модифікується 💁🏻♀️ Клієнти все частіше набувають статусу цифрових. Виникає необхідність вивчення потреб та звичок цифрового споживача. А ви знали, що 44% українських компаній витрачають більше 80% маркетингового бюджету на онлайн-просування (і це дані 2019 року; можемо уявити, як вони виросли у 2020 році під впливом епідемічної ситуації)? 🤔 В такому випадку, вплив на споживача здійснюється «через монітори» комп’ютерів чи гаджетів 🤩 Тому не дивно, що на заняттях студент ЕМКД вивчає:
P.S.: На фото - студенти груп МЕ-17, 19 ск в процесі розробки брендбуків ❤️🤍 |